mandag den 9. december 2013


Chanel Blush; 64 Inspiration

I lørdags tog min kæreste og jeg til Odense for at købe julegaver. Der blev ikke købt en eneste gave til vores familier, men vi købte en masse ting til os selv... ups. Jeg købte denne blush fra Chanel, som jeg har haft et godt øje til i et stykke tid. I vintermånederne er jeg ofte blegere end normalt, så lidt farve i kinderne gør godt. Den kostede 275,- i Magasin. 

//Simone. 

En helt anden ting - min veninde er i gang med et projekt og har derfor brug for, at så mange som muligt svarer på et spørgeskema HER. Jeg håber at I vil ofre mindre end 2 minutter af jeres tid for at hjælpe hende lidt! 

2 kommentarer:

  1. haha .. kender alt for godt det der, med at man tror man skal købe julegaver, men istedet bare kommer hjem med nye ting til sig selv!
    Har også svaret på jeres skema, men ville lige sige, at jeg ikke bor i nogle af de kommuner eller kendte til noget af de firmaer man skulle skrive om man kendte, men det var ikke muligt at indlevere skemaet, uden at krydse i et felt.

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv ærgerligt... Jeg har desværre ikke noget med skemaet i sig selv at gøre. Men tusind tak fordi du svarede! :-)

      Slet