tirsdag den 18. juni 2013



For et stykke tid siden fandt jeg dette ur på genbrugen, dog er remmen alt for stor. Det skal altså snart fikes, for jeg vil lufte dette vidunder, som sikkert aldrig kommer til at gå. 

Har I forresten lagt mærke til de små ændringer i bloggen's layout? Nederst på siden er der kommet et søgefelt, da jeg selv ofte bruger den funktion på de blogs jeg følger. Der er kommet kategorier, så det er nemmere at klikke ind på dem og min profil er sørme også kommet frem. 

//Simone. 

4 kommentarer:

  1. Åh et fint ur!
    Elsker den retro stil over det ;)
    Det bedste er bare når man finder smukke ting i genbrugsbutikker!

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja genbrugen kan næsten være bedre end de rigtige butikker ;-)

      Slet
  2. Super lækkert ur, intet som genbrugsguld! Jeg håber du får det vel-repareret! :)

    SvarSlet